woensdag 2 februari 2011

februariwedstrijd scrappers design









het is weer februari en weer tijd voor nieuwe wedstrijden bij scrappers design!!
voor de kaartenwedstrijd is het de bedoeling dat je 4 of 5 kaartjes maakt die in een serie passen!
ik heb vintagetags gemaakt!
je kan een digibon winnen van 10 euro bij phooka!



















voor de lay-outwedstrijd is het de bedoeling dat je een kerst of sinterklaas lay-out maakt!
je kan er een digibon van harlekino mee winnen van 15 euro!
ik heb er een kerstlo mee gemaakt van onze barry met kerstmuts!

28 opmerkingen:

  1. Hoi Regina,2 geweldige creaties,erg mooi en leuk!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou regina jij bent snel moet alles nog bij elkaar zoeken maar ze zijn super grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi,je kaartjes zijn helemaal super!!dat Vintage gaat je heel goed af!!
    En Je L/O is ook erg mooi,leuke foto!!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je wat ik een beetje jammer vind bij jouw blog...? Dat je foto's klein zijn. Ik klik ze altijd aan om ze beter te zien, want dat verdienen je maaksels gewoon. Het kan anders, als je dat zou willen.
    Maar wat zijn het weer mooie creaties, meid!
    Zowel je tagkaarten als je LO!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stuur me even een mail over de foto's. Praat makkelijker. mkuppers@hotmail.com
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAt een mooie kaartjes . Prachtig gemaakt zeg. Enne die muts staat Barry ook erg goed mooie LO . groetjes Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die vintage tags zijn super geworden zeg en de LO is ook zo schattig. Allemaal prachtig hoor.

    Groetjes, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Regina,

    Schitterende kaartjes !!!

    En wat een prachtfoto op je lO !!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Regina,
    Zowel je kaart als layout vind ik helemaal geweldig! Succes met de challenges!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend allebei!!
    Heel mooie kaartjes en je lo is ook heel leuk.
    Leuke foto.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow leuk zeg.En leuke combi.
    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende tags heb je gemaakt Regina.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige tagkaartjes, en wat een leuke Lo met een super gave foto!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Regina

    Wat een super mooi tags en de l.o.
    is zo leuk met Barry

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben het met Marian eens het is zo jammer dat je mooie creaties zo klein op je blog staan, maar ik begrijp dat Marian je gaat helpen om ze groter te plaatsen?
    Dit zijn weer prachtige creaties.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend!! Zowel de layout als de tags zijn echt prachtig! Heel mooi van kleur en geweldig versierd.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie tags. Heel leuk idee.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi wat een mooie serie kaartjes heb je gemaakt. En je LO ind ik ook echt super! Heel veel succes met de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Regina, wat een mooie creaties!
    En die poezerik is werkelijk super: ik moest echt lachen toen ik dat schattige koppie zag!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi gemaakt Regina! De tags en de LO!
    Succes met de challenges!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooi zijn je tags geworden Regina! En die Barry is superleuk met zijn mutsje op!
    Liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Regina,
    Ben ik nog even.. Wil je mij nog een keertje mailen?? Ik ben wat vergeten.. Bloosbloos..
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooie creatie's ze moeten alleen niet kleiner worden of ik moet een brilletje(haha)het vintage is erg mooi
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een gave creaties Regina! Vooral de vintagekaartjes vind ik super, ben daar helemaal weg van!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen