zondag 5 september 2010

AWARD GEKREGEN












gisteren een award gekregen van lia(creali-lia)nog hartstikke bedankt hiervoor
ik vind het een eer om hem te krijgen!!

ik ben een blog begonnen omdat ik regelmatig op blogs aan het snuffelen was,ik heb
er wel lang over getwijfeld om er een te maken,maar ik ben blij dat ik het gedaan
heb ,het is erggg leuk om te doen en om te kijken wat anderen maken!!
ik vind het contact met de medebloggers ook super leuk en de leuke berichtjes!!

ik heb de hele avond zitten piekeren aan wie ik de award door zal geven en ik kan
echt geen keus maken,iedereen maakt supercreaties dus ik geef hem aan iedereen die mijn blog volgt!!!
heel plezier ermee allemaal!!!!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Regina,bedankt en gefeliciteerd!!!!!En bloggen is idd heeeel leuk!!Het contact met mede scrappers is erg leuk!en berichtjes ontvangen en achterlaten is zo gezellig!!!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Regina, gefeliciteerd met je award! Tis leuk om te zien wat anderen voor leuks bedenken & maken.
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Regina]]Van harte gefeliciteerd met
    je Award

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je award maar eh...niet piekeren om zoiets leuks hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen