woensdag 19 mei 2010

AWARD












van jolanda(jolandascrapsels.blogspot.com)ontving ik deze award!
hartstikke bedankt nog vind het heel leuk en lief!!!

ik moet deze award aan 10 andere bloggers doorgeven!

en ik moet aan geven wat ik denk te doen over 10 jaar...ik denk dan nog steeds
te scrappen en misschien ben ik dan wel oma!! ik wil deze award doorgeven aan:

hetty,estrina,scrapfanaat,yvonne,arina,jolande,krista,jaqueline,linda,wilma.

ik vind het heeel moeilijk om te kiezen!!

allemaal gefeliciteerd!!

10 opmerkingen:

  1. Hoi regina, bedankt voor de award ik ben er blij mee en ga hem zeker op mijn blog plaatsen.

    Bedankt en groetjes van Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Regina!
    Bedankt voor je complimenten en dat je mijn blog volgt:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je Award en ik vind het super dat je hem ook aan mij geeft ga hem zeker op mijn blog zetten

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Regina, Bedankt voor je award! Het blijft leuk om er een te krijgen! Ik zal 'm binnenkort even op mijn blog zetten.
    Wat een ontzettende leuke lay-out had je gemaakt zeg! Heel gaaf.
    Fijne avond nog! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi regina, super bedankt voor je award.
    war lief van je, ik ga hem ook op mijn blog plaatsen natuurlijk, is toch een waardering voor je creaties

    en jij ook nog gefeliciteerd
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Regina, gefeliciteerd met je award! Die heb jij ECHT verdiend. Jij maakt zulke mooie dingen en je hebt een hele hoge productie! ;-))hartstikke bedankt dat je de award aan mij doorgeeft! Ik ga hem snel op mijn blog zetten.
    Mijn rugpijn is ietsjes beter. Weet nu dat het artrose is en ik moet er mee leren leven. Ben blij dat het geen tumoren zijn. Vind het wel erg jammer dat ik zaterdag niet met jou en Hetty meekan! Alvast veel plezier gewenst!
    groetjes en veel liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel hoor Regina! Door omstandigheden stop ik even met bloggen (mn schoonvader moet morgen onverwacht een zware hartoperatie ondergaan dus daar zijn we even druk mee) maar ik waardeer het heel erg dat je hem me gunt! Het kan even duren voor ik hem op mn blog zet, sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Regina, leuk dat je mijn blog volgt! Ik vond t gisteren reuze leuk met ons viertjes bij Angelique.
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je award en ik ben zeer vereerd dat je hem ook aan mij doorgeeft, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen